söndag 10 augusti 2008

Rubrik!

Ehm... Äntligen har jag fattat det här med rubriker...


By the way, jag har typ fått lite skrivkramp sen jag kom hem i fredags. Jag kan bara inte skriva här hemma mitt i stan, men där på lägret gick det hur lätt som helst, för att det var så fint och man kände sig isolerad. Det är konstigt... Men det beror väl på att jag inte har alla Er fina människor omkring mig längre...
När jag kom hem och läste mina texter var de också helt annorlunda och inte alls så starka som jag tyckte de var på lägret! Det är kusligt strange att ni betyder så mycket för mig, att jag nu börjar tvivla på vad jag skrev. För jag vet ju att ni tyckte om mitt sätt att skriva, och resultatet av det :-)

Tack än en gång för att vecka 32 blev den bästa veckan i mitt liv, tack vare Er!

/ANNA

Inga kommentarer: