fredag 8 augusti 2008

God morgon?

Stämningen inatt var sjuk. Hela gruppen gick från skrämd till lugn till ängslig till hysteriskt flabbande. Vi var fem pers som satt uppe hela natten ivf. Inga problem, rätt skönt att göra i grupp faktiskt. Nu har det ljusnat ordentligt. Ganska fint ute. Fast vad vet jag om det, jag sitter inte vid något fönster.

Idag kommer det en massa människor och liksom tränger sig på i vår zon. Det kommer nog att bli konstigt. Man har nästan glömt bort att man har ett vanligt liv, och så måste man packa sina grejer och åka tillbaka till det livet. Det finns säkert en massa människor jag borde ringa och en massa grejer jag borde göra, men det existerar inte riktigt just nu. Vad existerar just nu? Morgonhimmel och datorgnissel.

Baksidan på mitt block = Magical mystery tour.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Ja, verkligheten. Har visserligen inte hunnit ta mig an den ordentligt. Sovit mest :P