lördag 9 augusti 2008

Lite bilder som jag hade

När alla står och tittar upp mot Lovisa
Karin, Hanna och Josefine

Sista dagens läsa upp dikter stund


Morgon övningen



Jag skriver utanför matsalen




I ringen





Övningen "du ska inte tro att"






Jag skriver på min uppgift







Linda i full färd att riva ut ett papper ur blocket


Hej allihopa
Jag har haft det fantastiskt kul på det här lägret
som både har varit roligt, lärorikt och givande
Tack för den här tiden




























1 kommentar:

Cecilia sa...

Tyckte inte jag såg mig själv på en enda bild, sedan klickade jag på en och efter ett tag märkte jag att där var jag, ganska mycket i mitten. Ja. Bra jobbat Cece! ^^

Kul att du delar med dig av foton, jag kände aldrig att jag fick något tillfälle att ta kort! Och när jag hade glömde jag väl :P