lördag 9 augusti 2008

Dagen efter

Det var alltså sista dagen igår. Shit vad konstigt det kändes att sitta i bilen påväg hem! Man liksom bara väntade på att man skulle kolla på klockan och komma på att "Oj nu måste vi tillbaka till klassrummet."
Hela tiden när jag gjorde grejer igår så ville jag skriva något om det, och det kändes jättekonstigt att inte ta med sig ett skrivblock vart man än gick. En annan konstig grej var att när jag tänkte någonting så var det inte min röst jag hörde, utan det lät smo att det var någon av er kära Skrivkrampsdeltagare som läste mina tankar högt i huvudet. Antingen saknar jag er väldigt mycket eller så börjar jag bli konstig på riktigt hehe. Men jag ville bara tacka alla så otroligt mycket. De här fem dagarna var nog de bästa under detta året. Tack allihopa :D

Inga kommentarer: