onsdag 30 juli 2008

Snart. :o

Jag heter Ari och jag pluggar samhäll-litteratur, vilket är underbart då man har väldigt mycket tid att skriva. Men nu är det sommarlov, och jag har trappat ner på skrivandet ganska rejält.

Vad jag vill uppnå med skrivlägret är väl dels att träffa människor som delar samma intresse (som inte ser snett på en när man dregglar över snygga meningar...), och dels att sätta igång igen. Just nu skriver jag väldigt mycket poesi och väldigt lite prosa. Jag känner att jag måste komma igång med att skriva längre texter igen.

Men vad jag förväntar mig? Sojakorv och 10000000 namnlekar, det är väl sådant som sommarläger brukar bestå av? :)

Jag hade väl inget vettigt att säga egentligen, ville bara få det första inlägget överstökat. Nu är det bara packandet som återstår... S.O.S.

Inga kommentarer: